Jag är så trött..

Jag är så trött… På allt.
Jag kämpar så hårt, med allt, hela tiden, att jag känner mej helt ”ursugen” på energi och lust.
Snart finns jag nog inte mer…

4 kommentarer på “Jag är så trött..

  1. shadaim12 skriver:

    Jag vet hur det känns, men tappa inte det lilla ljuset som finns någonstans inom dig.
    Det kanske inte känns så nu, men det finns inom dig.
    Kämpa på vännen.
    Stor styrkekram

  2. Förstår att det känns jobbigt just nu, det svänger hejdlöst. Du vet att du kommer finnas för du älskar din familj för mycket. Önskar jag vore i närheten och kunde krama om. Jag har mått som du men jag mår bra nu tack och lov. Jag hoppas det finns en ljusning för dig med snart!!

  3. eriiza skriver:

    Vad roligt!
    Det var så jag tänkte, det brukar vara svårt att
    hitta andra bloggar, och jag antar att de som läser min,
    måste vara intresserade av min typ av blogg,
    så snart kommer det tips på bloggar jag tycker är
    värda lite uppmärksamhet! =D

  4. Jag tycker inte du skall titta nu, det är väldigt starka inslag och mår man dåligt innan mår man ännu sämre efter det.

Lämna en kommentar